Obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre predaj konečnému spotrebiteľovi

Úvodné ustanovenia

Používaním našej web stránky a využívaním nášho e-shopu súhlasíte s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami, preto si ich prosím pozorne prečítajte. Tieto obchodné podmienky platia pre predaj konečnému spotrebiteľovi (ďalej aj ako “Vy”, “Zákazník“ alebo “Kupujúci”) a jeho prípadné ďalšie aktualizácie budú zverejnené na tomto mieste.

Prevádzkovateľom web stránky a e-shopu je:
Filip Bartoška – BRAWOCAKES
Vodná 4
949 01 Nitra
IČO: 51 902 681
DIČ: 1077148039

(ďalej aj ako „My“ alebo „RAW Nitra“)

Objednávka

Naše produkty si môžete objednať prostredníctvom eshopu, kde je potrebné vyplniť všetky povinné polia podľa objednávkového formulára.
Po obdržaní objednávky cez eshop Vám následne zašleme potvrdzujúci e-mail.
Objednávky prijímame minimálne 3 pracovné dni vopred.
Produkty RAW sú určené na priamu spotrebu a prípadné uskladnenie je pri teplote max. do 8°C.

RAW Nitra má právo zrušiť objednávku v prípade, keď z prevádzkových dôvodov nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. O tejto skutočnosti Vás budeme včas informovať a navrhneme Vám náhradné riešenie. Objednávku máme právo zrušiť aj v prípade, ak sa s Vami nevieme skontaktovať (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, opakovaná nedostupnosť).

Dodacie a platobné podmienky

Objednané produkty je možné dodať nasledovne:

  • Vopred ohláseným osobným odberom na prevádzke v Nitre.
  • Dovoz v rámci Nitry a okolia za poplatok podľa cenníka na Vami zvolenú adresu.

Platbu je možné zrealizovať pri odbere v hotovosti alebo kartou.

V prípade osobného odberu ako aj dodávke kuriérom Vám bude vystavený daňový doklad – pokladničný blok z registračnej pokladnice.

Reklamácie

Ak z nejakého dôvodu nebudete spokojní s dodaným produktom, máte právo ho reklamovať.

Reklamácie prijímame nasledovným spôsobom:

  • zaslaním e-mailu na info (zavináč) rawnitra.sk alebo na telefónnom čísle: 0911119020 s uvedením presného dôvodu pre reklamáciu

Záruka

Pre uplatnenie reklamácie je potrebné, aby ste dodržali uskladnenie našich produktov pri teplote max. do 8°C a mali platný doklad o úhrade. Pre reklamáciu kvality a druhu objednaného produktu je potrebné, aby ste zachovali aspoň 75% jeho pôvodného objemu produktu. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať aj menej ako 75% objemu z tovaru.

V prípade oprávnenej reklamácie Vám produkt vymeníme, vrátime peniaze alebo sa dohodneme na inej forme kompenzácie.

Spôsob vrátenia tovaru

  • osobne na prevádzke

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

  • v hotovosti na prevádzke

Záverečné informácie

Tieto všeobecné obchodné podmienky sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a nadobúdajú účinnosť dátumom zverejnenia na našej web stránke.

V Nitre, dňa 18. októbra 2020.

0
    0
    Košik
    Váš košík je prázdnyReturn to Shop